loading...
eshge-asan
ehsan بازدید : 7 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

اگه داشتم تو دنیام یه صفای دیگه داشت

شب عشقم واسه من حالو هوای دیگه داشت

اگه داشتم تورا  رسوای عبادت شدم

دلم این خسته ی عاشق یه خدایی دیگه داشت

اگه داشتم تو را اون قصه نویس

واسه من یه قصه های دیگه داشت

میدونم زندگی اینجوری نبود

قلب عاشق یه شبهای دیگه داشت

اگه داشتم تورا دنیام یه صفای دیگه داشت

اگه داشتم تو را اون می خونه که جای منه

شب اونجا جای من یه بی نوای دیگه داشت




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 53
  • بازدید کلی : 856