loading...
eshge-asan
ehsan بازدید : 10 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

دیگه میرم....

نمیخوام زندگیو

بعد از این برای تو سخت کنم

درسته هیچی نبودم اما 

ارزوم بود تو را خوشبخت کنم

تو زیادی و من از کم کمتر

 خب هیچی ما هم سطح نیست

اره وقت بودنم تموم شد و واسه موندمم فرصت نیست

از خیال روزی که نبینمت 

همیشه پشت دلم میلرزید

اگه کم گذاشتم و کم بودم

بخدا بدون که دستم نرسید...

عاشقت بودم و از دست تو دل

پر و لبریز شدم از غصه و غم

تو فقط بگو که ازم چی خواستی

که دلم تونستو واسه تو نکرد

حالا چی شد یه یهو فهمیدی

جام توی این زندگی  کم رنگ شده

اتفاقی بود دیدی رفتنم

یا که نه دلت برام تنگ شده

حالا که جاده دوراهی شده و

من باید تنهایی برگردم

لا اقل پاشو منو بدرقه کن

فکر نکن راه تو را سد کردم...

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 41
  • بازدید کلی : 844