loading...
eshge-asan
ehsan بازدید : 13 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

هنوز عاشقترینم ای تو تنها باور من

به غیر از با تو بودن نیست هوایی در سر من

هنوز عطر تو مونده در فضای خانه من

هنوزم بی قراره این دل دیونه من

فراموشم نکن

فراموشم نکن تویی تنها دلیل بودن من

به یاد من باش فراموشم نکن

من تشنه محبت

درد اشنای هجرت

دلم به این جدایی هرگز نکرده عادت 

ناکام از تولد همزاد بخت من بود

ندارم از تو شکوه این سرنوشت من بود

فراموشم نکن

فراموشم نکن تویی تنها دلیل بودن من 

به یاد من باش فراموشم نکن

 بی تو حدیث عشق رو دیگر باور ندارم

جز با تو بودن ارزویی بر سر ندارم

میپیچه عطر خاطره در خلوت شبهای من

تکرار اسم قشنگت شده عادت لب های من

فراموشم نکن


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 839